Zobrazeno 1 - 10
of 6 672
pro vyhledávání: '"continuity of learning"'
Lane segmentation is a challenging issue in autonomous driving system designing because lane marks show weak textural consistency due to occlusion or extreme illumination but strong geometric continuity in traffic images, from which general convoluti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.03507
Autor:
Rayburn, Steven W.1 (AUTHOR), Anderson, Sidney1 (AUTHOR), Sierra, Jeremy J.1 (AUTHOR) js204@txstate.edu
Publikováno v:
Marketing Education Review. Fall 2021, Vol. 31 Issue 3, p241-255. 15p. 2 Diagrams, 5 Charts.
In online convex optimization (OCO), Lipschitz continuity of the functions is commonly assumed in order to obtain sublinear regret. Moreover, many algorithms have only logarithmic regret when these functions are also strongly convex. Recently, resear
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.12033
Autor:
Salisbury H; Oxford.
Publikováno v:
BMJ (Clinical research ed.) [BMJ] 2024 Apr 30; Vol. 385, pp. q968. Date of Electronic Publication: 2024 Apr 30.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ANDOH, Tetsuya
Publikováno v:
群馬大学教育実践研究. 40:289-298
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 = Bulletin of Tokyo Gakugei University. Division of comprehensive educational science. 74:266-274
Autor:
Sokolewicz, Zofia
Publikováno v:
Antropologia polityczna w Afryce / Political Anthropology in Africa. :7-13
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=858392
Remote continuity of learning and the COVID-19 pandemic: Educators’ self-perceptions of preparedness
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, Vol 3, Iss 2, Pp 75-89 (2021)
In February 2020, the COVID-19 pandemic upended education systems as schools suspended in-person instruction and transitioned to remote learning to mitigate the spread of the disease within their communities. As school systems implemented remote lear
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.