Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"continuing professional education (CPE)"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background In the dynamic field of pharmacy amongst a diverse array of countries with disparate income levels, pharmacists play a pivotal role in integrating emerging scientific knowledge into their practice while adapting to evolving therap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91eb3bc0c9a646a89696e643ceafb1ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 8, p 760 (2023)
Continuing medical education (CME) and continuing education (CE) provide frameworks for assimilating and disseminating new advancements and are mainstays of clinicians’ professional development and accreditation. However, traditional CME/CE approac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa254721f3e24e2da6179acac10c0c65
Autor:
Fitriany Suangga, Cyruz P. Tuppal
Publikováno v:
Nurse Media: Journal of Nursing, Vol 7, Iss 1, Pp 24-34 (2017)
Background: Nurses are required to maintain the standards of their practice through an informed range of Continuing Professional Education (CPE). However, there is a paucity of evidence exploring the relationship between motivation in pursuing CPE an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c84a1f7acd548e9af5181fb28f06579
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 8, Iss 3, p 157 (2020)
Over the last four decades, the expanded patient care roles of pharmacists in the United States (U.S.) have increased focus on ensuring the implementation of processes to enhance continuing professional development within the profession. The transiti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/941b881f91654582b9dbcffe5c8cb340
Publikováno v:
Patient Experience Journal (2014)
Contemporary healthcare has placed intensified focus on the patient experience. Ultimately the patient experience is influenced by relationships with healthcare providers. In order to make a positive impact on patient outcomes and quality of care, th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/188372a7b6dc496d93080fac496726a4
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 166:364-368
The design of continuing professional education programs is one of the general trends in modern higher education. It concerns too the education in tourism that aims to provide the tourism industry with good-qualified professionals. The authors define
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.