Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"continuation intention"'
Autor:
Duong, Cong Doanh
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 2024, Vol. 17, Issue 2, pp. 391-407.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIT-01-2024-0006
Autor:
Kineber, Ahmed Farouk, Elshaboury, Nehal, Mostafa, Sherif, Alasow, Ahmed Abdiaziz, Arashpour, Mehrdad
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2024, Vol. 38, Issue 4, pp. 1241-1261.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-08-2023-0411
Publikováno v:
International Journal of Technology, Vol 14, Iss 6, Pp 1277-1287 (2023)
Fintech adoption has risen significantly in its use and acceptance in Malaysia, as 84.2% out of the total population of 32.7 million in Malaysia are currently Internet users. The Fintech system has been providing greater benefits to users more eff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d32b564c94bd4f308d66cc403c0999ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 23, Iss 3 (2022)
This study investigated the effects of interactional, motivational, self-regulatory, and situational factors on university students’ online learning outcomes and continuation intentions during the COVID-19 pandemic. Data were collected from 255 stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07579f5432724d8dbf5da7dbedf0595d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hussein, Rania, Hassan, Salah
Publikováno v:
Online Information Review, 2017, Vol. 41, Issue 7, pp. 1006-1028.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OIR-02-2016-0047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.