Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"contextual relevance"'
Autor:
Nasim B. Khan, Lavanithum Joseph
Publikováno v:
South African Journal of Communication Disorders, Vol 71, Iss 1, Pp e1-e11 (2024)
Background: Targeted new-born hearing screening, based on high risk factors is recommended in the absence of universal new-born hearing screening in resource-constrained settings. The relevance of risk factors listed in the guidelines of high-income
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12a0b46efbc04df8a20392fcede04c4d
Autor:
Monique de Wit, Sylnita Swartz-Filies, Janke van der Walt, Casey Clarke, Liezl Worship, Carli Smit, Darelle van Greunen, Nicola Plastow
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 13, Iss 1, Pp e1-e11 (2023)
Background: The concept of school readiness is well-defined internationally. However, it is unclear how the concept is defined and used in South Africa or understood by preschool teachers. Aim: The aim of this analysis was to develop a clear and acc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9766855fc4914e58b9049f92873d039b
Autor:
Robra, Martin
Publikováno v:
Ecumenical Review. Mar2017, Vol. 69 Issue 1, p133-135. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gregor Hardiess, Caecilie Weissert
Publikováno v:
Journal of Eye Movement Research, Vol 13, Iss 2 (2021)
In our exploratory study, we ask how naive observers, without a distinct religious background, approach biblical art that combines image and text. For this purpose, we choose the book ‘New biblical figures of the Old and New Testament’ published
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38ace587889d41c5bc5f2c2281fd65e5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kobus Maree
Publikováno v:
African Journal of Psychological Assessment, Vol 2, Iss 0, Pp e1-e7 (2020)
This article reports on the value of using narrative approaches in career counselling assessment in African contexts in addition to quantitative approaches to enhance the contextual relevance of assessment. The narrative represents a response to call
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fdca4f7089b44ac8836d91efd85bd08
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.