Zobrazeno 1 - 10
of 19 018
pro vyhledávání: '"context-specificity"'
Autor:
Bertagnoli, Thomas1 (AUTHOR) thomas.bertagnoli@usuhs.edu, Durning, Steven2 (AUTHOR), Soh, Michael2 (AUTHOR), Merkebu, Jerusalem2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education Online. 2024, Vol. 29 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Models are often employed to integrate knowledge about epidemics across scales and simulate disease dynamics. While these approaches have played a central role in studying the mechanics underlying epidemics, we lack ways to reliably predict how the r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.04369
Autor:
Vincent, Sebastian, Dowek, Alice, Sumner, Rowanne, Blundell, Charlotte, Preston, Emily, Bayliss, Chris, Oakley, Chris, Scarton, Carolina
Sensitising language models (LMs) to external context helps them to more effectively capture the speaking patterns of individuals with specific characteristics or in particular environments. This work investigates to what extent rich character and fi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.16618
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 29, Iss 1 (2024)
Introduction Research demonstrates that emotions play an important role in clinical reasoning (CR); however, the relationship between emotional valence, CR, and the context in which reasoning takes place, remains to be empirically explored. While sit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ea91a8ddb2d494682b0caaef00f8909
Autor:
Giordano, Maurizio1 (AUTHOR) emanuele.falbo@icar.cnr.it, Falbo, Emanuele1 (AUTHOR), Maddalena, Lucia1 (AUTHOR), Piccirillo, Marina1 (AUTHOR), Granata, Ilaria1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Biomolecules (2218-273X). Jan2024, Vol. 14 Issue 1, p18. 24p.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development May 2023 71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.