Zobrazeno 1 - 10
of 8 756
pro vyhledávání: '"context model"'
Autor:
Wen, Shao-Fang, Katt, Basel
Publikováno v:
Information & Computer Security, 2023, Vol. 32, Issue 2, pp. 159-178.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ICS-06-2023-0101
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 163410-163423 (2024)
As immersive media gains increasing prominence, point clouds have emerged as a preferred data representation for presenting complex 3D scenes. However, the large size of point cloud data poses challenges in terms of storage and real-time transmission
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9732597d5e33415980d35f2a5af49ad8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pakrijauskaitė, Almanė
Publikováno v:
Kultūra ir visuomenė: socialinių tyrimų žurnalas / Culture and Society: Journal of Social Research. 12(1):7-32
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1009568
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
White pollution has become a global problem. China issued a strict plastic ban but fell into an awkward position. Despite the increasing environmental awareness, the positive attitude of consumers toward using reusable bags instead of plastic bags is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d16eed1359b40348bf11d7bfc3d36e5
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 16, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Abstract Web-based learning systems with adaptive capabilities to personalize content are becoming nowadays a trend in order to offer interactive learning materials to cope with a wide diversity of students attending online education. Learners’ int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c38f2030f9cd46208e937154540bf856
Publikováno v:
Journal of Information Science Theory and Practice, Vol 9, Iss 1, Pp 1-23 (2021)
This study introduces novel research using Practice Context Models supported by Knowledge Networks and Percolation Theory with the aim to contribute to knowledge management in Proof-of-Concept (PoC) activities. The authors envision this proposal as a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53bb78f4d8eb4fee9b77bd45516df198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.