Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"content tourism"'
Publikováno v:
桜美林大学研究紀要.社会科学研究 = J. F. Oberlin University Journal of Advanced Research. Social Sciences. 3:1-19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
青山総合文化政策学. 11(1):81-109
Autor:
Mor Rodríguez, Cristian
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Actualment, les pel·lícules, sèries i animacions s’han convertit en una eina imprescindible per a suportar la càrrega de l’individu a la societat post-contemporània. La cerca d’estímuls que sadollin les necessitats d’oci i entreteniment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d224550e1aacd7156a07a8be6bcd6b28
http://hdl.handle.net/10803/675213
http://hdl.handle.net/10803/675213
Autor:
Guliyeva, Dilbar
Publikováno v:
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES.
Anlatıların transmedya çağında, bilginin farklı medya mecralarda yayılımı ve anlatı yapısının dönüşümü gözlemlenmiştir. Bu anlamda turizmde transmedyalaşma ve içeriklerin farklı medyalarda yayılım süreci analiz edilmiştir.
Publikováno v:
Téoros, Vol 40, Iss 1 (2021)
En 2016, Goblin. The Lonely and Great God, une série télévisée sud-coréenne, a été tournée en partie dans la ville de Québec. Sa popularité en Corée du Sud est sans conteste égale à la volonté des fans de visiter les lieux de tournage.
Autor:
論文, Article, 流通経済大学社会学部, Faculty of Sociology, Ryutsu Keizai University
Publikováno v:
流通経済大学社会学部論叢 = Journal of the Faculty of Sociology, Ryutsu Keizai University. 28(1):71-79
Autor:
Fabio Cassia, Francesca Magno
Despite the rapidly increasing popularity of social media influencers and of influencer marketing, academic and managerial knowledge on this phenomenon is still limited. The purpose of this chapter is to examine to what extent cultural and tourism so
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::43e4943922ebd929b1e45d1b4bc0fe7e
http://hdl.handle.net/10446/153282
http://hdl.handle.net/10446/153282
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.