Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"consumption journey"'
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2023, Vol. 38, Issue 1, pp. 28-42.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-01-2023-0023
Autor:
Eric OLMEDO, Maxime FERAILLE, Dafinah AHMED HILMI, Eelco WATZEMA, Giles GILLISON, Jignesh JITENDRA JAMNADAS, Mas Ayu PUTERI ABDUL KADIR, Alicia ARRIBAS
Publikováno v:
Tic & Société, Vol 16, Pp 155-182 (2023)
This article conceptualizes the tourism consumption journey of a mobile application for solo travelers in two distinct markets: originator (Asia-Pacific) and target (Eastern Europe). The tourist experience in the digital age is examined using the con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5df51cb1c0f84cd386e72862cf9af188
Autor:
OLMEDO, Eric, FERAILLE, Maxime, HILMI, Dafinah AHMED, WATZEMA, Eelco, GILLISON, Giles, JAMNADAS, Jignesh JITENDRA, KADIR, Mas Ayu PUTERI ABDUL, ARRIBAS, Alicia
Cet article conceptualise le parcours de consommation touristique d’une application mobile pour voyageur solo. Le contexte est celui de deux marchés distincts : émetteur (Asie-Pacifique) et cible (Europe de l’Est). L’expérience touristique
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::8ee4ba5608b154a154e4ee417ccbd9e1
https://journals.openedition.org/ticetsociete/7535
https://journals.openedition.org/ticetsociete/7535
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.