Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"consumers' and retailers' perceptions"'
Autor:
Ivan-Damir Anić, Rudolf Vouk
Publikováno v:
Ekonomski pregled
Volume 56
Issue 9
Volume 56
Issue 9
Prediction of retail patronage has long been of interest to scholars and practitioners. For retailers, the importance of this theory is in gaining the ideas and knowledge of how to design the retailing strategy tailored to specific consumers’ needs
Autor:
Anić, Ivan-Damir, Vouk, Rudolf
Prediction of retail patronage has long been of interest to scholars and practitioners. For retailers, the importance of this theory is in gaining the ideas and knowledge of how to design the retailing strategy tailored to specific consumers’ needs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::dd6b928671f70036cb21aa4e58468e74
https://www.bib.irb.hr/226863
https://www.bib.irb.hr/226863
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.