Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"consumer trend"'
Autor:
Tanjal Shah, Manan Shah
Publikováno v:
Green Technologies and Sustainability, Vol 2, Iss 3, Pp 100101- (2024)
The topic of electric vehicles is currently generating significant interest worldwide. They are beneficial for the environment as they save up fuel, reduce pollution and carbon footprint too, but their market consumption is at the nascent level. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/244ffd533a524b99baed4978d3c0ecff
Autor:
U. V. Palchikova, S. L. Sazanova
Publikováno v:
Путеводитель предпринимателя, Vol 16, Iss 3, Pp 108-116 (2023)
The economic theory of consumer behavior is one of the key theories of modern economic science in general and microeconomic theory in particular. The theoretical and methodological apparatus for studying consumer behavior has evolved along with the d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37250883da384bbfa7727933dee173b6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asia Marketing Journal, Vol 20, Iss 4, Pp 1-19 (2019)
This paper reports a case study of SevenBräu, the first company to acquire a license for small and medium scale beer manufacturing in Korea. This study explores how SevenBräu analyzed its consumers, competition, and environment to set its target ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/739e0881ac9d4b08b42182cf5c970dd1
Autor:
Kardison Lumban Batu
Publikováno v:
Journal of Management and Business Review, Vol 11, Iss 1 (2017)
The current research is empirically investigated the impact of country of origin and consumer ethnocentrism on growing customer trend directly also through global marketing as mediating variable. It is also assessed the impact of global marketing on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a357e1450f94100a92a97fa48dda3cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fehér, Ilona
A száraztészta-fogyasztói magatartást kutattam azzal a céllal, hogy a mikro- és kisvállalkozók számára javaslatokat tegyek versenyképességük javítására. A tésztafogyasztási szokásokról 2019-ben kérdőív segítségével gyűjtöt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::43c6392924eee90ccdd022d6a32922da
Autor:
Tsubiks, Olga
We present a novel marketing method for consumer trend detection from online user generated content, which is motivated by the gap identified in the market research literature. The existing approaches for trend analysis generally base on rating of tr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10222/15401
Autor:
Dvořáková, Anna
The aim of this diploma thesis is a complete analysis of vegetarianism, as a consumer trend, including forecasts of future potential of this trend for the field of retailing in the Czech Republic. The thesis deals with the influence of various aspect
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197285