Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"consumer socialisation"'
Autor:
Nansen, Bjørn, Bliss, Lauren
Publikováno v:
Young Consumers, 2024, Vol. 25, Issue 6, pp. 953-968.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-01-2024-1954
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Young Consumers, 2021, Vol. 23, Issue 2, pp. 321-343.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-05-2021-1333
Autor:
Sadana, Mayank, Sharma, Dipasha
Publikováno v:
Young Consumers, 2021, Vol. 22, Issue 3, pp. 348-367.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-10-2020-1231
Autor:
Agnew, Stephen
Publikováno v:
Young Consumers, 2018, Vol. 19, Issue 4, pp. 421-431.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-07-2017-00717
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2015, Vol. 49, Issue 5/6, pp. 713-735.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-06-2013-0296
Autor:
Marco Hubert, Alice Grønhøj
Publikováno v:
Grønhøj, A & Hubert, M 2022, ' Are we a growing a green generation? Exploring young people’s pro-environmental orientation over time ', Journal of Marketing Management, vol. 38, no. 9-10, pp. 844-865 . https://doi.org/10.1080/0267257X.2021.2005664
Young people are key actors in the transition to more sustainable lifestyles and consumption patterns. Therefore, it is important to understand how environmental values and behaviours change in the transition from youth to young adulthood. In this pa
Autor:
Kolatsis, Stavroula
This empirical study investigated how interpersonal influences (normative receptiveness and informative influences) and impersonal influences differ across different population groups in terms of status consumption of clothing brands. The theory of c
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/63303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 20; Issue 3; Pages: 1715
This research investigates the socialisation agents older consumers use to learn about information and communication technologies (ICT). We surveyed 871 older consumers in Victoria, Australia, about whom they would most likely turn to for advice (i.e