Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"consumer regret"'
Publikováno v:
Internet Research, 2021, Vol. 32, Issue 3, pp. 875-896.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-08-2020-0482
Publikováno v:
Business Systems Research, Vol 11, Iss 3, Pp 14-29 (2020)
The role of impulsivity in post-purchase consumer regret is unclear and intriguing because of the negative emotions that underlie both constructs. It is particularly important to examine the impact of impulsivity on the relationship between regret an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8527e447302c4209b4e0d2df86c74913
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Business Systems Research, Vol 11, Iss 3, Pp 14-29 (2020)
Business Systems Research : International journal of the Society for Advancing Innovation and Research in Economy
Volume 11
Issue 3
Business Systems Research : International journal of the Society for Advancing Innovation and Research in Economy
Volume 11
Issue 3
Background The role of impulsivity in post-purchase consumer regret is unclear and intriguing because of the negative emotions that underlie both constructs. It is particularly important to examine the impact of impulsivity on the relationship betwee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ENTRENOVA-ENTerprise REsearch InNOVAtion
Volume 5
Issue 1
Volume 5
Issue 1
Post-purchase consumer regret includes outcome regret and process regret. The aim of present study was to examine relationships between consumer regret, as indexed by the Post-Purchase Consumer Regret Scale (PPCR scale), attentional, motor and non-pl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bdb94996dc36723fd32181873402daf3
https://www.bib.irb.hr/1020275
https://www.bib.irb.hr/1020275
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.