Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"consumer purchase decision"'
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 20, Iss 3, Pp 209-223 (2024)
With the proliferation of digital platforms, businesses, including clothing brands, increasingly leverage digital advertising to reach and engage their target audiences. However, limited research explicitly explores its influence on purchasing decisi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65f29507aa8b474eb5995b15b6d241e5
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2024, Vol. 15, Issue 3, pp. 465-478.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTT-09-2023-0282
Publikováno v:
International Journal of Humanities Education and Social Sciences, Vol 2, Iss 3 (2022)
The purpose of this study is to investigate the impact of celebgram credibility and social media advertaising to purchase intention and the mediating of consumer muslim behavior at Nadira. The study conducted is quantitative research based on a surve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d62bd298ff694034a5d510316c2b37a6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Çuhadar, Sevinur, Çakmakçı, Yusuf
Publikováno v:
VADYBA / Journal of Management. 37(2):9-18
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=996225
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2020, Vol. 23, Issue 4, pp. 865-890.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-12-2017-0169
Autor:
Osman Nurullah Berk, Emel Celep
Publikováno v:
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Iss 44, Pp 267-285 (2020)
Günümüzde, tüketicilerin çevre sorunları konusunda giderek daha fazla endişe duyması ile birlikte, yeşil pazarlama uygulamaları işletmelerin rekabet avantajı elde etmesi ve sürdürülebilirliklerini sağlaması açısından stratejik bir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d117515ad284e7fa419292fa2aea8bc
Publikováno v:
International Journal of Data and Network Science, Vol 4, Iss 2, Pp 139-156 (2020)
This study aims to investigate the impact of social networking sites advertisements on consumer purchase decisions. It also seeks to examine how brand awareness mediates this primary effect. The data for this study was collected based on 360 follower
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4e0d04f207e44aeb2ab12a48cab480f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.