Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"consumer promotions"'
Autor:
Marchevski, Ivan, Ljubenova, Veneta
Publikováno v:
Алманах Научни изследвания / Scientific Research Almanac. 27(1):279-306
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=762984
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2017 Feb 01. 43(5), 683-706.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26570336
Publikováno v:
Paperboard Packaging. Nov2000, Vol. 85 Issue 11, p15. 2p. 1 Color Photograph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blythe, Ian
Publikováno v:
Journal of the Market Research Society. 1978, Vol. 20 Issue 3, p198-199. 2p.
Publikováno v:
Soap, Perfumery & Cosmetics. Apr95, Vol. 68 Issue 4, p38. 1/4p. 1 Color Photograph.
Autor:
Campbell, Goerge D.
Publikováno v:
Journal of the Market Research Society. 1971, Vol. 13 Issue 2, p114-115. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tustin, Deon Harold
The rapid increase in the expenditure on below-the-line promotions (consumer and trade promotions, direct marketing, sponsorship and public relations) relative to above-the-line advertising (television, radio, print, outdoor and cinema) in South Afri
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/593