Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"consumer poaching"'
Autor:
Didier Laussel, Joana Resende
Publikováno v:
Management Science
Management Science, 2022, 68 (12), pp.8872-8888. ⟨10.1287/mnsc.2022.4298⟩
Management Science, 2022, 68 (12), pp.8872-8888. ⟨10.1287/mnsc.2022.4298⟩
This paper investigates duopoly competition when horizontally differentiated firms are able to make personalized product-price offers to returning customers, within a behavior-based discrimination model. In the second period, firms can profile old cu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d69f2cf1cbadfc0422e86133e0f16f7
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03740642
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03740642
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.