Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"consumer panic"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yousef Abu Nahleh, Budur Al Ali, Hind Al Ali, Shouq Alzarooni, Shaikha Almulla, Fatima Alteneiji
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 11; Pages: 8859
The COVID-19 outbreak has significantly impacted supply chains and has caused several supply chain disruptions in almost all industries worldwide. Moreover, increased transportation costs, labor shortages, and insufficient storage facilities have all
Autor:
Muhammad Naeem
Publikováno v:
Journal of Retailing and Consumer Services
There is inadequate understanding of how social media can shape fear and consumer responses in the manner of consumer panic buying while Covid-19 is spreading across the world. Through taking a social constructionism position this research focused on
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.