Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"consumer interaction"'
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2024, Vol. 42, Issue 4, pp. 725-745.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-04-2023-0180
Autor:
Ghasem Zarei, Mohammad Bahadorinezhad
Publikováno v:
Галактика медиа: журнал медиа исследований, Vol 6, Iss 2, Pp 138-161 (2024)
Branding stands as a major component of any business, regardless of its size or commercial drive. It encompasses all efforts leading to the perception of a product, service, or organization in the minds and eyes of the audience or customers. Essentia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fed6234596f845c287e8b5c2fadd1e0a
Autor:
A. A. Agrba
Publikováno v:
Концепт: философия, религия, культура, Vol 7, Iss 4, Pp 98-116 (2023)
The article considers the experience economy (the economy of impressions) in the prism of its dependence and interdependence on the cultural and value paradigms of modern society. The relevance of the research is determined by the novelty of the anal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c7a57eebc36415b84012dfd81c55160
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2021, Vol. 38, Issue 4, pp. 434-444.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-02-2020-3650
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Online traveling community is initiated by companies, but its survival is inextricably linked to consumer citizenship behavior (e.g., out-group recommendation, in-group helping, and inward response). The majority of researches have investigated consu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c42e9564da6047ac8c504c431e481d4a
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 10, pp. 2477-2500.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-12-2019-0886
Publikováno v:
Journal of Open Innovation: Technology, Market and Complexity, Vol 8, Iss 1, Pp 23- (2022)
ABSTRACT: South Asia has seen a digital revolution in recent years. The number of persons who use the internet has risen drastically. They use it for shopping, social media and online sales. However, there exists a literature gap as far as the effect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3483a874efcd4748957964342621262c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.