Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"consumer intentions"'
Publikováno v:
Cleaner and Responsible Consumption, Vol 8, Iss , Pp 100097- (2023)
Green buying research in the past has been very focused on studying the behavior of individual consumers (B2C) and organizational consumers (B2B). However, there has been no attempt to compare the factors that influence the green buying of individual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c97a27d5b6d4eb897976035ca4bd053
Autor:
Nariman Shamakov, Nur Asnawi
Publikováno v:
El-Jizya: Jurnal Ekonomi Islam, Vol 8, Iss 1 (2020)
This research study investigates the determinants of consumer intentions to buy products that have been halal certified in the context of the Muslim minority market, namely Russia. In this study, researchers sought to overcome gaps in the literature
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/514886d89f29437aa7b596b5ac84a866
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gudelevičiūtė, Jovita
Pastaraisiais metais tiek Lietuvoje, tiek užsienio valstybėse pastebimas telemedicinos paslaugų vartojimo augimas. Ypatingas telemedicinos paslaugų vartojimo didėjimas pastebimas prasidėjus COVID-19 ligos sukeltos pandemijos, kai didelė dalis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3368::ad65a093c065595f614b6339b1e47275
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAETD166987703&prefLang=en_US
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAETD166987703&prefLang=en_US
Autor:
Babila, Mindaugas
Lietuvos rinkoje, kaip ir visame pasaulyje, prekių ženklai siekia priartėti prie vartotojų, būti jiems gerai pažįstami ir turėti savo unikalų identitetą. To pasekoje, siekiant kurti savo unikalų balsą ir identitetą, prekių ženklai kalb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3368::a917256109498aeb7bbdaab2eb47bed5
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAETD166806200&prefLang=en_US
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAETD166806200&prefLang=en_US
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Skin care products are one of the important needs for most women for skin care. Based on the existing phenomena, many cosmetic industries continue to try to meet consumer needs related to cosmetics with various product innovations that are tailored t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0b59d990d883d53fd7b4cd5205a94c5f
Publikováno v:
Information Management & Computer Security, 2011, Vol. 19, Issue 3, pp. 195-210.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09685221111153564
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.