Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"consumer identification criteria"'
Publikováno v:
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol 57, Iss 6, Pp 225-234 (2009)
The paper deals with a correlation between factors identifying a household representative and frequency of media usage. Particularly it concentrates on the analysis of internet and daily press usage. Internet is a constantly developing communication
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c4016f3dd4a4072a68373f299f44a52
Publikováno v:
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, Vol 57, Iss 6, Pp 225-234 (2009)
PŘIBYL, M., STEJSKAL, L., DUFEK, O., ONDRASKOVA, K.: Consumer behavior on the media market. Acta univ. agric. et silvic. Mendel. Brun., 2009, LVII, No. 6, pp. 225–234 The paper deals with a correlation between factors identifying a household repre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.