Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"consumer decision process"'
Publikováno v:
Jurnal Maksipreneur: Manajemen, Koperasi, dan Entrepreneurship, Vol 13, Iss 2, Pp 531-548 (2024)
This paper identifies evidence of political marketing and, more specifically, consumer-oriented political marketing to analyse the theories of consumer behaviour and identify evidence of consumer behaviour in marketing in the behaviour of Ghanaian vo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97fd898fa88f4ba4ab39b58f306f5b13
Publikováno v:
Икономика и управление / Economics and Management. 13(1):181-190
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=531082
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MARKET/TRŽIŠTE / MARKET. 28(2):173-190
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=465916
Autor:
Eugenia Wickens, Ali Bakir
Publikováno v:
Tržište, Vol 28, Iss 2, Pp 173-190 (2016)
Purpose – The aim of this paper is to propose a framework based on empirical work for understanding the consumer decision processes involved in the selection of a restaurant for leisure meals. Design/Methodology/Approach – An interpretive approac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fb17aa7e0094264850e435eacce3224
Publikováno v:
BAR: Brazilian Administration Review, Vol 13, Iss 1, Pp 19-32 (2016)
Through this article we examine ways through which consumers can take advantage of marketers’ priming attempts and make better decisions. Specifically, we investigate what happens when individuals are made aware of primes that may potentially imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a01fdd712a774d239b925242527d99d6
Autor:
Paula Rodrigues, Ana Pinto Borges
Publikováno v:
Social Responsibility Journal, 2015, Vol. 11, Issue 4, pp. 690-701.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SRJ-02-2014-0026
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management, 2014, Vol. 18, Issue 2, pp. 169-186.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-03-2013-0039
Publikováno v:
Internet Research. 32:971-987
PurposeThis research investigates the novel questions of whether and how specific forms of shopping channels (online vs offline) influence consumers' decision-making. Moreover, this research investigates marketing firms' proper marketing strategies a