Zobrazeno 1 - 10
of 487
pro vyhledávání: '"consumer confusion"'
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2024, Vol. 36, Issue 12, pp. 4338-4356.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-01-2024-0113
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2023, Vol. 7, Issue 4, pp. 2161-2182.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTI-02-2023-0110
Autor:
Kim, Jinkyung Jenny
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2024, Vol. 36, Issue 9, pp. 3093-3111.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-02-2023-0245
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 2023, Vol. 28, Issue 1, pp. 186-207.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-04-2022-0080
Autor:
Aybike Tuba Özden
Publikováno v:
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Iss 52, Pp 142-163 (2023)
Deprem gibi beklenmedik ve ani nitelikteki doğa olayları, şiddeti ile orantılı bir şekilde tüketicileri olumsuz yönde etkilemektedir. Depremler yıkıcı özellikler taşıyan bir doğa olaylarıdır. Bu nedenle depremin tüketici davranış
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2dc47edb1258446b9163e9b0dff8fa29
Autor:
Chauhan, Vishakha, Sagar, Mahim
Publikováno v:
Management Decision, 2023, Vol. 61, Issue 11, pp. 3454-3474.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-11-2022-1488
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2023, Vol. 33, Issue 4, pp. 488-510.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-11-2022-0264
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2022, Vol. 6, Issue 2, pp. 1092-1117.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTI-03-2022-0096
Publikováno v:
British Food Journal, 2022, Vol. 125, Issue 4, pp. 1420-1436.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-03-2022-0226
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.