Zobrazeno 1 - 10
of 13 491
pro vyhledávání: '"consumer boycotts"'
Autor:
Monroe Friedman
Despite the increasing occurrence of consumer boycotts, little has been written about this form of social and economic protest. This timely volume fills the knowledge gap by examining boycotts both historically and currently. Drawing on both publishe
Autor:
Kıyak, Fatih Mehmet1 (AUTHOR) fmkiyak@mku.edu.tr, Dora, Sonyel Oflazoğlu2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of International Consumer Marketing. May2024, p1-12. 12p. 1 Illustration, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ozat Shamshıyev
Publikováno v:
İlahiyat Tetkikleri Dergisi, Iss 61, Pp 179-193 (2024)
Recently, consumer boycott has been used as an economic weapon and a tool of passive resistance. There are several dimensions to consumer boycott, which serves as a means for Muslim communities to assert their will and to make their voices heard. Thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0feb36c575c14bbe963e385cb2d05071
Autor:
Yener, Dursun1 dursun.yener@medeniyet.edu.tr
Publikováno v:
Business & Management Studies: An International Journal (BMIJ). 2022, Vol. 10 Issue 1, p310-324. 15p.
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets, 2022, Vol. 18, Issue 12, pp. 5707-5726.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOEM-03-2021-0312
Autor:
Shi, Wei, Wei, Jingran
Publikováno v:
In China Economic Review February 2023 77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.