Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"consumer analytics"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vargas, Vanesa Madalina
Publikováno v:
Revista de Management Comparat Internațional / Review of International Comparative Management. 21(2):165-176
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1047142
Autor:
Vanesa Madalina VARGAS
Publikováno v:
Revista de Management Comparat International, Vol 21, Iss 2, Pp 165-176 (2020)
This study considers and defines the relationship between the policies the gas companies and gas distributors use in order to promote and encourage its customers to behave responsibly and maintain a sustainable consumption even in the highly debate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8f6c60c80e44a2d8b96740a3b14fb6a
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 15, Iss 4, Pp 102-115 (2019)
Nowadays, Big Data and Artificial Intelligence (AI) play an important role in different functional areas of marketing. Starting from this assumption, the main objective of this theoretical paper is to better understand the relationship between Big Da
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b3badc1847b4159822aa9018d953254
Publikováno v:
Patient Experience Journal (2021)
Like many healthcare organizations, Baylor Scott & White Health (BSWH) is awash with data. Often, this data is used in siloed departments to monitor safety and quality, make local business decisions, and motivate staff to improve processes to achieve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d08fe801fe944a9a43a7179bad5eaed
Publikováno v:
Expert Journal of Marketing, Vol 4, Iss 1, Pp 24-30 (2016)
Discovering needs, habits and consumer behavior is the primary task of marketing analytics. It is necessary to integrate marketing and analytical skills with IT skills. Such knowledge integration allows access to data (structured and unstructured), t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f92b4d1bee345c197fd3082a949408e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 15, Iss 4, Pp 102-115 (2019)
Nowadays, Big Data and Artificial Intelligence (AI) play an important role in different functional areas of marketing. Starting from this assumption, the main objective of this theoretical paper is to better understand the relationship between Big Da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f8d8645e631f34db74a8e40b7ac4a084
http://hdl.handle.net/11386/4732486
http://hdl.handle.net/11386/4732486
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.