Zobrazeno 1 - 10
of 5 423
pro vyhledávání: '"consumer's willingness to pay"'
Publikováno v:
In Aquaculture 15 December 2023 577
Autor:
Yuan, Lingyao (Ivy) (AUTHOR) lyuan@iastate.edu, Dennis, Alan R. (AUTHOR) ardennis@indiana.edu
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems. 2020, Vol. 37 Issue 2, p450-477. 28p. 1 Color Photograph, 1 Illustration, 4 Diagrams, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yuan, Lingyao (Ivy) lyuan@iastate.edu, Dennis, Alan R. ardennis@indiana.edu
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems. 2019, Vol. 36 Issue 2, p450-477. 28p. 3 Color Photographs, 3 Diagrams, 3 Charts.
Autor:
Vasundhara Sen
Publikováno v:
Journal of Renewable Energy and Environment, Vol 10, Iss 2, Pp 56-69 (2023)
Despite the falling costs of Renewable Energy (RE), RE adoption in Indian residential households is still attepid growth rates. With the onset of retail electricity market deregulation in India, the introduction of “greentariffs” for residential
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae752183343542cd90ee7e710c293767
Publikováno v:
In Transportation Research Part A July 2021 149:12-30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 17 (2023)
There is an increasing demand within consumer-neuroscience (or neuromarketing) for objective neural measures to quantify consumers’ subjective valuations and predict responses to marketing campaigns. However, the properties of EEG raise difficultie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/118c9bb36d6c4e44a1b3f98a7a27be44
Publikováno v:
Territoires du Vin, Iss 13 (2021)
This study took the approach of having consumers taste sake blind and with common information that sake brewers provide to their customers. A paired t-test results indicated that the blindly tasted sake was perceived better in all aspects than when t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89c4081ebc9b48cb9e5fb66bee31d281