Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"consumer's purchase intention"'
Publikováno v:
foresight, 2022, Vol. 25, Issue 2, pp. 249-263.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/FS-10-2021-0218
Autor:
M Qoshid Al Hadi, Iman Setya Budi
Publikováno v:
International Journal of Islamic Economics and Finance, Vol 5, Iss 2, Pp 287-304 (2022)
The impact of the COVID-19 pandemic has increasingly aroused the awareness of companies towards environmental issues. The company began to make changes in energy utility to reduce environmental impacts, including its marketing pattern. In addition, t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12733c06ddc241ca8204b7e4765bbb89
Publikováno v:
Organizations and Markets in Emerging Economies. 12(23):160-177
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1007182
Autor:
Vytautas Dikčius, Svetlana Ilciukiene
Publikováno v:
Organizations and Markets in Emerging Economies, Vol 12, Iss 1 (2021)
The paper aims to examine the role of localness of a sports celebrity and a level of product involvement in the mediated impact of the perceived product quality on the relationship between a sports celebrity’s credibility and consumers’ purchase
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89ad261a10b14647ae9705ba563c0cd7
Autor:
Morradok Thanomsub
UTCC International Journal of Business and Economics, 12, 1, 143-166
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4e1b87382b4ca5a00265da83ec8cecf3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Today’s economic and social conjuncture has led to a change in companies’ approach and consumers’ perception towards Corporate Social Responsibility (CSR). This dissertation studies the impact that CSR perceived motivations have on consumers’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::b78740557c9d644c2eed08a11a7c0e7e
https://hdl.handle.net/10362/38846
https://hdl.handle.net/10362/38846
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.