Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"consumer's preferences"'
Autor:
Maria Lucia Piana, Marta Cianciabella, Giulia Maria Daniele, Anna Badiani, Pietro Rocculi, Silvia Tappi, Edoardo Gatti, Gian Luigi Marcazzan, Massimiliano Magli, Chiara Medoro, Stefano Predieri
Publikováno v:
Foods, Vol 12, Iss 5, p 986 (2023)
Honey is a worldwide known and appreciated food product. Its appreciation by consumers is due to both its nutritional properties and the extremely reduced processing. The floral origin, color, aroma and taste are key factors in determining the qualit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c40141e19d5342589feb2a0c81028285
Autor:
Lundie, Philne
Numerous authors are in agreement about apparel being a means of communication, especially in the workplace environment (Howlett et al. 2013; Li et al. 2012; Kang et al. 2011; Kwon 1994; Stuart & Fuller 1991). In fact, business apparel has been found
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/23503
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rida Zuraida
Publikováno v:
ComTech, Vol 4, Iss 1, Pp 407-418 (2013)
This paper is objected to proposed a model for delivery service at fast food restaurants to measure consumer’s preferences of callback and marketing activities. The model is developed using 4C concept (customer value, customer cost, customer conven
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4051e129dad84b19a51a304b58053294
Autor:
Sekovska, Blagica
Publikováno v:
Економски Развој - Economic Development / Economic Development. 11(3):27-48
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=250125
Autor:
Castro i Gómez, Berta
Publikováno v:
Enginyeria Agroalimentària (TFG)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
L’objectiu d’aquest treball ha estat analitzar la percepció de la Gamba de Palamós per part dels diferents agents involucrats en el canal comercial, fins al consumidor final. S’han identificat els paràmetres distintius del producte, els seus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::1991f579ccf07ee8b8dfb6161d102103
http://hdl.handle.net/10256/21773
http://hdl.handle.net/10256/21773
Threat to Nature Connectedness: How Does It Influence Consumers’ Preferences for Automated Products?
Publikováno v:
Sustainability, Vol 14, Iss 485, p 485 (2022)
Sustainability; Volume 14; Issue 1; Pages: 485
Sustainability; Volume 14; Issue 1; Pages: 485
Connection with the natural world is a fundamental human need related to sustainable development. However, such a human need is very likely to be threatened in modern, industrialized society. This paper represents the first attempt to investigate the
Publikováno v:
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
How to deliver excellence service has always been one of the main goals to businesses. Hence, the main purpose of this degree thesis is to explore the different factors that affect customer perceptions of excellence within the luxury hotel industry.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8975b684730b5ff4a147d3c25375dfd4
http://hdl.handle.net/2072/445255
http://hdl.handle.net/2072/445255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.