Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"consumer's behaviour"'
Autor:
RAIS FATIMAZAHRA, BERRADA ABLA
Publikováno v:
Revue Marocaine de Recherche en Management et Marketing, Vol 14, Iss 2, Pp 163-182 (2022)
Il est désormais admis que l’achat n’est pas seulement une nécessité dans la vie moderne, mais aussi un loisir et une forme de divertissement. Nonobstant, cela peut parfois induire à un excès d’achat et générer des conséquences néfaste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69631ca9558e417c80b62fdb74d14d2e
Autor:
M. Ikhwan Maulana HAERUDDIN, Zwelibanzi MPEHLE, Muhibah MUHIBAH, Tenri S.P. DIPOATMODJO, Uhud Darmawan NATSIR
Publikováno v:
Geo Journal of Tourism and Geosites, Vol 42, Iss 2 supplement, Pp 647-656 (2022)
This study aims to determine whether the dimensions of service quality affect the satisfaction of Indonesian tourists who visit South Africa and use hotel services, as well as to analyse the most dominant factors in influencing Indonesian tourists' s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de78381c45a749e29cce8712cc93c954
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2020, Vol. 12, Issue 2, pp. 408-426.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-09-2019-0196
Publikováno v:
Economic Analysis. 54(1):60-70
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1026242
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ivete Pinto, Conceição Castro
Publikováno v:
Tourism & Management Studies, Vol 15, Iss 3, Pp 7-20 (2019)
This study sought to analyse tourists’ purchasing behaviours involving online travel agencies (OTAs) (i.e. Booking.com and Expedia.com). The research focused on identifying which factors most strongly influence buyers’ decision making and whet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38f82dfddfe7402c9625dce6e8e6b7d0
Publikováno v:
Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 32, Iss 2, Pp 175-205 (2019)
The development of technology has been significantly given the implication towards consumer’s behaviour in having the online purchase intention via mobile app that has been developed by the e-commerce company to serve better and deliver a better se
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca336be832e247ff9e82bf5e731efa63
Publikováno v:
Challenges of the Knowledge Society, Vol 13, Iss 1, Pp 1057-1062 (2019)
Consumer’s behaviour is presented as series of activities that an individual buyer undertakes in the course of a process when selecting and purchasing the product. Resources that are available to the consumer are: time, money and ability to accept
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fdf652103be41a5acb848f2cb657c56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Social Economics, 2018, Vol. 45, Issue 12, pp. 1647-1662.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSE-07-2017-0294