Zobrazeno 1 - 10
of 337
pro vyhledávání: '"constructivist learning environment"'
Publikováno v:
Science Education International, Vol 33, Iss 4, Pp 392-399 (2022)
Recent STEAM programs have made accomplishments in recruiting K-12 girl students to participate in STEAM activities. Educational researchers have called for studies of how STEM programs engage girls. However, little research has embedded STEM educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/852c871e820a4cd0847f61cfa820384f
Autor:
Burcu Senler
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 15, Iss 2, Pp 72-81 (2022)
The aim of this study is twofold: first, to determine gender-related differences in students' perceptions of a constructivist learning environment, their motivational beliefs, and self-regulation of effort in a science lesson; secondly, to explore th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb866e0fd441415c8a0897ba69eeec1b
Publikováno v:
Journal of Computing Research and Innovation, Vol 6, Iss 3, Pp 92-101 (2021)
Constructivism is a learning theory that emphasizes learners’ intervention through self-guided exploration, reflection, and evaluation. This study discusses on the integration of the Constructivist Learning Environments (CLEs) in designing a multim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5960636e759e42dc853ac44cda6fb5bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 19(5):804-823
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=946119
Publikováno v:
Journal of Computing Research and Innovation, Vol 2, Iss 4, Pp 33-38 (2018)
This paper discusses the theoretical framework in designing and developing a multimedia app intended to increase knowledge and perceived awareness towards cyber-bullying among adolescents. Given that cyber-bullying has become more serious lately, ste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2256790a5a5d4271b1f3664a4df36d38
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Biosaintifika: Journal of Biology & Biology Education, Vol 9, Iss 1, Pp 11-18 (2017)
Laboratory activities and constructivism are two notions that have been playing significant roles in science education. Despite common beliefs about the importance of laboratory activities, reviews reported inconsistent results about the effectivenes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/282fd74c826e4d609a3d7ae23eab8259
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Computing Research and Innovation, Vol 6, Iss 3, Pp 92-101 (2021)
Constructivism is a learning theory that emphasizes learners’ intervention through self-guided exploration, reflection, and evaluation. This study discusses on the integration of the Constructivist Learning Environments (CLEs) in designing a multim