Zobrazeno 1 - 10
of 5 178
pro vyhledávání: '"constructivist learning environment"'
Autor:
Boz, Yezdan1, Cetin-Dindar, Ayla2 aylacetin@gmail.com
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education. Apr2023, Vol. 46 Issue 2, p274-292. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burcu Senler
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 15, Iss 2, Pp 72-81 (2022)
The aim of this study is twofold: first, to determine gender-related differences in students' perceptions of a constructivist learning environment, their motivational beliefs, and self-regulation of effort in a science lesson; secondly, to explore th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb866e0fd441415c8a0897ba69eeec1b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 19(5):804-823
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=946119
Publikováno v:
Knowledge, Vol 2, Iss 4, Pp 572-586 (2022)
This article presents the lessons learned from an online teaching experience in the field of managerial control. The study aims to identify the determinants which influence collaborative behaviors between students in management studies and more speci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2dfcf1e269af4db99a68c7feebbbeab5
Autor:
Saif Husam Mohammed, László Kinyó
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-25 (2022)
Abstract This study’s primary aim is to validate a research instrument in Iraqi Kurdistan middle and secondary schools to explore learners’ perspectives concerning social constructivist learning environments and e-learning outcomes. The research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df5d838d9ff94309af151e9044750110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaviza, M.
Publikováno v:
e-BANGI Journal. 2019, Vol. 16 Issue 9, p156-171. 16p.