Zobrazeno 1 - 10
of 2 258
pro vyhledávání: '"constructivist education, in"'
Autor:
Kritt, David1 (AUTHOR), Budwig, Nancy2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Human Development (0018716X). Dec2022, Vol. 66 Issue 4/5, p295-309. 15p.
Autor:
Suh, Woong1 (AUTHOR) nanwoong@g.skku.edu, Ahn, Seongjin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Mar2022, Vol. 10 Issue 1, p17-N.PAG. 15p.
Autor:
Hopper, Keith B.
Publikováno v:
Educational Technology, 2003 Mar 01. 43(2), 24-29.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44428817
Autor:
Woong Suh, Seongjin Ahn
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 10, Iss 1, p 17 (2022)
Due to COVID-19, numerous new technologies are being implemented in education, with a growing interest in the metaverse. The term “metaverse” refers to an immersive digital environment where one can interact with virtual avatars. This study aims
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31611d1c76e64e16b36cf10db66a2522
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 1998 Jun 01. 10(2), 115-127.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23359421
Autor:
David Kritt, Nancy Budwig
Publikováno v:
Human Development. 66:295-309
We make the case that there is an urgent need to revitalize the reach of constructivist education into both K-12 public schools and higher education. After considering the current state of the theory and practice of constructivist education, we argue
Autor:
Sevda Koc Akran, Sevim Aşiroğlu
Publikováno v:
Universal Journal of Educational Research. 6:2175-2186
The main purpose of this study is to identify the perceptions of the teachers towards the stem education and the constructivist education approach. The study group of the research consists of 40 primary school teachers, 30 mathematics teachers, 20 sc