Zobrazeno 1 - 10
of 11 969
pro vyhledávání: '"construction skills"'
Assigning repetitive and physically-demanding construction tasks to robots can alleviate human workers's exposure to occupational injuries. Transferring necessary dexterous and adaptive artisanal construction craft skills from workers to robots is cr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.11619
Autor:
ZHANG Kai-Yue1, LIN Yi1
Publikováno v:
Journal of Yangtze Normal University. Mar2024, Vol. 40 Issue 2, p88-97. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development, 2018 Jan 01. 83(4), 74-90.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45106987
Autor:
Apetroaia, Adela, Waters, Harriet S.
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development, 2018 Jan 01. 83(4), 91-105.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45106988
Autor:
Moore, Jeffrey
Publikováno v:
The Military Engineer, 2019 Jan 01. 111(719), 60-63.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26564861
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Educational Research, Vol 8, Iss 2, Pp 46-56 (2022)
Some students could not learn organic chemistry because of the difficulty of its submicroscopic nature. In this study, it was aimed to determine the effect of argumentation-based organic chemistry teaching on high school students’ argument construc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/132a1ef9004a403a8e77acf1e0ff78e8
Publikováno v:
Construction Innovation, 2021, Vol. 22, Issue 1, pp. 41-56.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CI-10-2019-0109