Zobrazeno 1 - 10
of 889
pro vyhledávání: '"conspicuousness"'
Autor:
Vasiliki Mantzana‐Oikonomaki, Ariel Rodríguez, Giselle Castillo‐Tamayo, Roberto Ibáñez, Heike Pröhl
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 14, Iss 10, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Animals that are toxic often advertise their unprofitability to potential predators through bright aposematic colors while cryptic ones blend in with their natural background to avoid predators. In the poison dart frogs, Oophaga pumilio and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e95011d7f8624958a7a2aba8f065be89
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Türkdemir, Pinar
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 14(3):2654-2668
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1087390
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kevin Woo
Publikováno v:
Animal Behavior and Cognition, Vol 8, Iss 3, Pp 415-445 (2021)
Selection for conspicuousness has been an important force on visual signal design. Although signal efficacy has been extensively studied in acoustic systems, few studies have examined this attribute in dynamic visual signals. Here, I simulated signal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d0fbcdf5b3e4ea48dd47e4f23220508
Autor:
Ya-Hui Kuo
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
This study applies identity and social identity theories to develop and test a framework in which retail brand personality influences consumer outcomes [i.e., positive word-of-mouth (WOM) about and patronage intention toward the retailer] through pub
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a90bf669aab0427aad03bcc37c8d0b57
Autor:
Talukdar, Nabanita, Yu, Shubin
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2020, Vol. 38, Issue 4, pp. 465-478.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-05-2019-0277