Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"conservation messages"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sukaatmaja, I. Putu Gede
Publikováno v:
International Journal of Sociology and Social Policy, 2020, Vol. 41, Issue 5/6, pp. 643-656.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSSP-01-2020-0008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alegría Olmedo, E. J. Milner‐Gulland, Daniel W. S. Challender, Laure Cugnière, Huong Thi Thu Dao, Linh Bao Nguyen, Ana Nuno, Emelyne Potier, Martin Ribadeneira, Laura Thomas‐Walters, Anita Kar Yan Wan, Yifu Wang, Diogo Veríssimo
Publikováno v:
Conservation Science and Practice, Vol 2, Iss 10, Pp n/a-n/a (2020)
Abstract The use of celebrities in marketing campaigns is widespread globally, including in environmental conservation. Celebrity endorsements are pervasive, but there is limited evidence of their effectiveness. We conducted a review of celebrity‐e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a8c9501eb074e6788e0d879a8213c95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. J. Milner-Gulland, Yifu Wang, Anita Kar Yan Wan, Daniel W.S. Challender, Diogo Veríssimo, Martin Ribadeneira, Ana Nuno, Alegria Olmedo, Emelyne Potier, Huong Thi Thu Dao, Linh Bao Nguyen, Laura Thomas-Walters, Laure Cugnière
Publikováno v:
Conservation Science and Practice, Vol 2, Iss 10, Pp n/a-n/a (2020)
The use of celebrities in marketing campaigns is widespread globally, including in environmental conservation. Celebrity endorsements are pervasive, but there is limited evidence of their effectiveness. We conducted a review of celebrity‐endorsed e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.