Zobrazeno 1 - 10
of 448
pro vyhledávání: '"connected and automated vehicle"'
Publikováno v:
IET Intelligent Transport Systems, Vol 18, Iss 3, Pp 495-516 (2024)
Abstract Deadlock is an extreme traffic flow operational state during rush hours. Many literatures have studied autonomous vehicle coordination under the umbrella of deadlock‐free conditions. These researches either assume the trajectories are fixe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb30c504179c43e9a9811db67585f1dc
Autor:
Kevin Herman Muraro Gularte, Jose Alfredo Ruiz Vargas, Joao Paulo Javidi da Costa, Antonio Santos da Silva, Giovanni Almeida Santos, Yuming Wang, Christian Alfons Muller, Christoph Lipps, Rafael Timoteo de Sousa Junior, Walter de Britto Vidal Filho, Philipp Slusallek, Hans Dieter Schotten
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 72871-72895 (2024)
Vehicle-to-Everything (V2X) communication, essential for enhancing road safety, driving efficiency, and traffic management, must be robust against cybersecurity threats for successful deployment and acceptance. This survey comprehensively explores V2
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19f124b30704422b837bccbd2ebcce22
Publikováno v:
Dianxin kexue, Vol 39, Pp 45-60 (2023)
With the evolution of vehicle-to-everything (V2X) technology, autonomous driving (AD) has entered a new stage of development, called vehicle-infrastructure cooperative autonomous driving (VICAD).Through the integrated complex cyber-physical system fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ad724b0377547bdbf5cf994eacca8e7
Publikováno v:
Sensors, Vol 23, Iss 21, p 9006 (2023)
This paper presents a cooperative control method for connected and automated vehicle (CAV) platooning, thus specifically addressing the challenge of sensor measurement errors that can disrupt the stability of the CAV platoon. Initially, the state-spa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9bd90438c9cf470d99201a0b03119bfe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 34654-34664 (2022)
This paper proposes an energy-efficient speed planning strategy for a connected and automated vehicle (CAV) considering the upcoming traffic and road gradient information, which can be provided by the vehicle-to-everything communication systems. Unli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9156fe77f94b473da4075cca77f4588a