Zobrazeno 1 - 10
of 245
pro vyhledávání: '"congruency sequence effect"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The congruency sequence effect (CSE) refers to the reduction in the congruency effect in the current trial after an incongruent trial compared with a congruent trial. Although previous studies widely suggested that CSE was observed only in the modali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/688c6111c62b49868fe1a9cf79881360
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
King, Joseph A., Braem, Senne, Korb, Franziska M., Diekmann, Laura-Sophie, Roessner, Veit, Steding, Julius, Ehrlich, Stefan
Punishments can help inform us to make adaptive changes in behavior. However, previous research suggested that only low punishment-sensitive individuals “learn” from punishment, whereas high punishment-sensitive individuals do not. Here we used a
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A84432
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A84432/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A84432/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chae Eun Lim, Yang Seok Cho
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 214, Iss , Pp 103268- (2021)
The confound-minimized cross-task design has been widely used to examine the characteristics of top-down cognitive control underlying the congruency sequence effect (CSE) without feature integration and contingency learning confounds. The present stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ab29150610e4497a4964b7d1cc77e9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.