Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"congruence effects"'
Autor:
Yang, Zinan, 0009-0002-7367-8720
This study aims to investigate the relationship between brands and social media platforms, focusing on the effects of platform use on brand-platform congruence drawn from the Uses and Gratifications (U&G) theory. Employing a 2 × 2 between-subject on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ace3b6d6092eff90399a3008733cbc55
Publikováno v:
Dini, H, Simonetti, A, Binge, E & Bruni, L E 2021, EEG theta and ERP responses to congruent versus incongruent brands . in EEG theta and ERP responses to congruent versus incongruent brands . Society for Neuroscience, Chicago, USA . https://doi.org/10.5281/zenodo.5564834
Neuroimaging and behavioral studies have shown that brands convey meaning to consumers. How the brain immediately reacts to brand logos followed by either congruent or incongruent pictorial brand cues can deepen the understanding on the semantic proc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b9d86f9968292e62c0f948eb325a2354
Publikováno v:
Ásgeirsson, Á G & Kristjánsson, Á 2019, ' Attentional priming does not enable observers to ignore salient distractors ', Visual Cognition, vol. 27, no. 5-8, pp. 595-608 . https://doi.org/10.1080/13506285.2019.1657215
It is commonly assumed that we find targets faster if we know what they look like. Such top-down guidance plays an important role in theories of visual attention. A recent provocative proposal is that effects attributed to top-down guidance instead r
Autor:
Lachmann, Thomas a, b, ⁎, van Leeuwen, Cees b
Publikováno v:
In Acta Psychologica September 2008 129(1):121-129
Publikováno v:
In Acta Psychologica September 2008 129(1):138-146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Poster presented at the AVA Christmas meeting in Leuven
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::59a990af6f9a0583ccfc9d677853d43d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.