Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"conditional knowledge"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2023)
IntroductionUniversity students should be able to self-regulate their learning to gain the most from their studies. Extended self-regulated-learning trainings can help students to reach that goal. A frequent problem of such trainings is that students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4de2abdf6724513ae0f2878c3858bbf
Autor:
Eleftherios K. Soleas
Publikováno v:
Journal of Creativity, Vol 32, Iss 2, Pp 100028- (2022)
Given that society depends on a steady supply of innovators to overcome challenges, innovation education efforts must be amplified to promote innovation skills among students. A key aspect of promoting innovation in context is understanding how and w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2822fde8d7d493da2558a2e1c8aaa43
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 8, p 4954 (2023)
Conditional phrases provide fine-grained domain knowledge in various industries, including medicine, manufacturing, and others. Most existing knowledge extraction research focuses on mining triplets with entities and relations and treats that triplet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9cfb17bb3bd24399a63915bca5921bfb
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2019, Vol. 24, Issue 1, pp. 81-104.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JKM-07-2018-0433
Autor:
Reed, Stephen K., author
Publikováno v:
Cognitive Skills You Need for the 21st Century, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197529003.003.0009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Many primary school students in the Netherlands struggle with reading comprehension, especially when it comes to higher-order comprehension skills, such as summarizing. Scientific literature has suggested various ways to foster text comprehension, fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::afa3c66f5ab4033e32e36069204bbd44
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/428398
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/428398