Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"conditional indirect effect"'
Autor:
Blouch, Riffat, Khan, Muhammad Majid
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Business Administration, 2023, Vol. 16, Issue 3, pp. 677-695.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJBA-04-2022-0183
Autor:
Humdan, Eias Al, Shi, Yangyan, Behina, Masud, Chowdhury, Md. Maruf Hossan, Mahmud, A.K.M. Shakil
Publikováno v:
International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 2023, Vol. 53, Issue 11, pp. 1-25.
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 68, Iss 4, Pp 1-33 (2023)
本研究依據學業情緒的控制—價值理論(Control-Value Theory, CVT)與認知—動機模式(cognitive-motivational model),採用前瞻性縱貫設計,解釋學習者的控制—價值評估如何互動,並透過愉悅/無
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53a3999a844b421e8c7692fcb20ab917
Publikováno v:
Supply Chain Management: An International Journal, 2022, Vol. 28, Issue 2, pp. 347-362.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SCM-06-2021-0275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Leadership & Organization Development Journal, 2021, Vol. 42, Issue 4, pp. 548-563.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LODJ-01-2020-0005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clark, Brian
Part of my dissertation research will be a replication and extension of Stephens, N. M., Hamedani, M. G., & Destin, M. (2014). Closing the social-class achievement gap: A difference-education intervention improves first-generation students’ academi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3ec9a52351746a8adee8212e0aaceb17
Publikováno v:
Journal of Aggression, Maltreatment and Trauma, 30(1), 43-53. Routledge
Loneliness has become an important concern among Chinese university students. Previous studies evidenced the association of loneliness with aggression as well as shyness. Given the variance existed in males and females on shyness and aggression, a mo
Autor:
Jun-Hwa Cheah, Christian Nitzl, José L. Roldán, Gabriel Cepeda-Carrion, Siegfried P. Gudergan
Conditional mediation (CoMe) analysis integrates mediation and moderation analyses to examine and test hypotheses about how mediated relationships vary as a function of context, boundaries, or individual differences. Although CoMe analysis can be a c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4adcbe8e91f4a4a7f86d6e67edb73a16