Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"conceptual problem solving"'
Autor:
Tsania Nur Diyana, Sutopo Sutopo
Publikováno v:
International Journal of Education and Teaching Zone, Vol 3, Iss 3, Pp 234-245 (2024)
This study aims to examine the effectiveness of Conceptual Problem Solving-based learning in improving student conceptual understanding of Newtonian mechanics. The quasi-experimental method with a nonrandomized control group pretest-posttest design w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a633156963f47d0860ea969f793fd0e
Publikováno v:
Journal of Cognition, Vol 6, Iss 1 (2023)
The Accumulated Clues Task (ACT; Bowers et al., 1990) is a semantic problem-solving paradigm that has primarily been used in research on intuitive processes and as an experimental model of insight. In this incremental task, participants are instructe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/498354397df147239c6482e821331f2e
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan: Teori, Penelitian, dan Pengembangan, Vol 3, Iss 11 (2018)
Abstract: Problem solving skills are one of the goals of physics learning. A certain strategy is needed to help students improve problem-solving skills. The conceptual problem solving approach is a problem-solving approach where students are guided t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0802b3b4df74037bc69b65109278a6e
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan: Teori, Penelitian, dan Pengembangan, Vol 5, Iss 1 (2020)
Abstract: The purpose of this study is to look at the problem solving abilities and the representation abilities between students who learn with multi-presentation learning strategies with the conceptual problem solving approach and students who lear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a510fac8a7843e1a43258c714551109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.