Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"concepts of technology"'
Autor:
Mahdi G. Nia, Marc J. de Vries
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 6, Iss 1, Pp 5-18 (2016)
The technological literacy of students has recently become one of the primary goals of education in countries such as the USA, England, New Zealand, Australia, and so forth. However the question here is whether these educations – their long-term po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41c966266c53470b9abb66201a97ab37
Autor:
Randi Barndon
Publikováno v:
Current Swedish Archaeology, Vol 13, Iss 1 (2005)
The author discusses fire as a concept, with an emphasis on traditional iron working and its links with bodily based experiences played out as material metaphors as well as mental conceptions. In East African iron using communities, iron smelting was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cddf427881144d0a5de73af9feaa13f
Autor:
MALIK, KHALEEL1 (AUTHOR)
Publikováno v:
R&D Management. Nov2010, Vol. 40 Issue 5, p510-511. 2p.
Autor:
Johan Svenningsson
A central issue when measuring students’ attitudes toward an object is the children’s understanding of that object, in this case, technology. Studies have shown that schoolchildren often describe technology narrowly as different kinds of technolo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::587596bc6450b8bb6a1cb252575c3415
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-164110
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-164110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.