Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"conceptions of learning English"'
Autor:
Huilin Fu, Hanyong Liu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d581fb0dcada4002bba93de04bfe4264
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 9, Iss 3, Pp 572-579 (2020)
This study was inspired by previous studies of how students’ learning influences their learning beliefs and, in turn, their strategies. Unfortunately, few studies concern learners’ conceptions of learning, in particular in learning English, and p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c238393b57f7400297aaf2064b613fb1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics; Vol 9, No 3 (2020): Vol. 9, No. 3, January 2020; 572-579
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 9, Iss 3, Pp 572-579 (2020)
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 9, Iss 3, Pp 572-579 (2020)
This study was inspired by previous studies of how students’ learning influences their learning belief and in turn, their strategies. Unfortunately, few studies concern learners’ conceptions of learning, in particular in learning English; and pai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BILGAN, Gülay, ÇETINKAYA, Gökhan
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 2 332-338
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
The purpose of this study is to explore EFL students’ learning conceptions in the context of voluntary English preparatory programme. It is known that students hold specific beliefs as to what learning is, which is referred to as conceptions of lea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::62052877b584488257793b00e1bdd7f2
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kebd/issue/67221/1049196
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kebd/issue/67221/1049196