Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"concept retention"'
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 14, Iss 4, Pp 1060-1072 (2024)
This current study presented the effects of interactive computer simulations on students' performance and concept retention in the unit of chemical reactions. Purposive sampling was used to select four schools with 320 students, in Kayonza district R
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14ddb8c2024b44a99aa92e070a4c1421
Autor:
Schnittka Christine G.
Publikováno v:
Discourse and Communication for Sustainable Education, Vol 14, Iss 1, Pp 6-23 (2023)
At the end of 2022, there were 2439 coal-fired power plants operating around the world, and over 7000 active coal mines (Global Energy Monitor, 2022). Coal burning was the largest source of greenhouse gases that impact climate change, and coal mining
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7eb3c9f46e9416e99b0438293cf4c3f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dymitrow Mirek
Publikováno v:
Quaestiones Geographicae, Vol 38, Iss 4, Pp 15-28 (2019)
Realising that human geography has been defined less by its canonical works but rather by its canonical concepts, the current status of the concept ‘rural’ puts a question mark over progress in human geography in terms of how well we have been ab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b7268f366cc42609335deaec77d8ced
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mirek Dymitrow
Publikováno v:
Quaestiones Geographicae, Vol 38, Iss 4, Pp 15-28 (2019)
Realising that human geography has been defined less by its canonical works but rather by its canonical concepts, the current status of the concept ‘rural’ puts a question mark over progress in human geography in terms of how well we have been ab
Autor:
Kent Divoll, Sandra Browning
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 7, Iss 1 (2013)
Students do not always read what is expected in college courses (Berry, Cook, Hill, & Stevens, 2010; Phillips & Phillips, 2007; Sikorski et al., 2002) or they read to cram for an exam or quiz (Clump, Bauer, & Bradley, 2004). The Reading Retention Str
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56fbe57087a64202a3c95e4bc5674a82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sandra Browning, Kent Divoll
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 7, Iss 1 (2013)
Students do not always read what is expected in college courses (Berry, Cook, Hill, & Stevens, 2010; Phillips & Phillips, 2007; Sikorski et al., 2002) or they read to cram for an exam or quiz (Clump, Bauer, & Bradley, 2004). The Reading Retention Str
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.