Zobrazeno 1 - 10
of 282
pro vyhledávání: '"computer-supported learning"'
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 17, Iss 2, Pp 100-113 (2024)
Background. The formation of multiplicative concepts of complex structure is a challenge for educational design. Students’ typical mistakes and strategies spontaneously obtained through hands-on trials in solving balance scale problems have been at
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e8d602614cd4ec69d090579d97d5496
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Advancements in the generative AI field have enabled the development of powerful educational avatars. These avatars embody a human and can, for instance, listen to users’ spoken input, generate an answer utilizing a large-language model, and reply
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d45f7dc3e9842bd9d04458e872b4c27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mikko Hyttinen, Olli Hatakka
Publikováno v:
Seminar.net, Vol 16, Iss 1 (2020)
Novel technologies can offer many benefits for learning and teaching and employ the constructivist learning theories and pedagogical methods. Using online video streaming the students can be present at the lecture even if they are not physically pres
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19a3057afc0a4ed1839d0a2dc3e664bd
Autor:
Berndt, Markus, Thomas, Franziska, Bauer, Daniel, Härtl, Anja, Hege, Inga, Kääb, Stefan, Fischer, Martin R., Heitzmann, Nicole
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 1, p Doc11 (2020)
Objective: ECG interpretation is prone to errors that can lead to relevant misdiagnoses and incorrect treatment. Prompts are one way in lectures to encourage learning from one’s own mistakes and to reduce error rates. Prompts are measures such as q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85a5747372934282b4a46d58ef4f3c6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muszyńska, Karolina, Swacha, Jakub
Publikováno v:
Informatyka Ekonomiczna / Business Informatics. (32):365-375
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=102695
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 9(01):220-225
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=105199