Zobrazeno 1 - 10
of 4 054
pro vyhledávání: '"computer-supported learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bahruddin
Publikováno v:
JEELS (Journal of English Education and Linguistics Studies), Vol 2, Iss 2, Pp 85-107 (2022)
This research is to examine the students‘ motivational factors and attitude towards the learning of English grammar in a Computer supported Learning System. Twenty-nine students were taught with a student-centered approach and three grammar learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/099b66b5a34c4228a308b29e68e592d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cathy Gunn
Publikováno v:
Online Learning, Vol 7, Iss 1 (2019)
A significant increase in the use of computer-supported learning (CSL) within schools and universities across the world gives rise to concern about gender-related differences in performance and interaction style in these environments. Research has sh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7088bf562b84467b397e3bbe0f097f5
Autor:
null Bahruddin
Publikováno v:
JEELS (Journal of English Education and Linguistics Studies). 2:85-107
This research is to examine the students‘ motivational factors and attitude towards the learning of English grammar in a Computer supported Learning System. Twenty-nine students were taught with a student-centered approach and three grammar learnin
Autor:
Foster, Jonathan1, Lin, Angela1
Publikováno v:
Education for Information. 2007, Vol. 25 Issue 3/4, p155-168. 14p. 1 Diagram, 4 Charts.
Autor:
Shu Yu, Takaya Yuizono
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 3, p 102 (2021)
This paper aims to identify the changes in student behaviors that resulted from the switch from face-to-face (F2F) learning to computer-supported cooperative learning (CSCL) due to the coronavirus (COVID-19) pandemic. We constructed a triple-dimensio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26dba1cdc58846b7abbe451b961d297f