Zobrazeno 1 - 10
of 243
pro vyhledávání: '"computer-supported collaborations"'
Publikováno v:
In Interacting with Computers 2006 18(1):21-46
Autor:
Luckin, Rosemary
Publikováno v:
In Computers & Education 2003 41(4):379-396
Autor:
John M. Carroll
Publikováno v:
Proceedings of the Twenty-Fourth Annual Conference of the Cognitive Science Society ISBN: 9781315782379
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9c58c5758732bda2842d7c09ba7c0a0d
https://doi.org/10.4324/9781315782379-19
https://doi.org/10.4324/9781315782379-19
Publikováno v:
Interacting with Computers. 18:21-46
A contemporary approach to describing and theorizing about joint human endeavor is to posit 'knowledge in common' as a basis for awareness and coordination. Recent analysis has identified weaknesses in this approach even as it is typically employed i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Factors. Jun2024, Vol. 66 Issue 6, p1754-1769. 16p.
Autor:
O'Bryan, Lisa1 (AUTHOR) obryan@rice.edu, Oxendahl, Tim1 (AUTHOR), Chen, Xu1 (AUTHOR), McDuff, Daniel2 (AUTHOR), Segarra, Santiago1 (AUTHOR), Wettergreen, Matthew1 (AUTHOR), Beier, Margaret E.1 (AUTHOR), Sabharwal, Ashutosh1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Human Factors. May2024, Vol. 66 Issue 5, p1414-1430. 17p.
Autor:
Carroll, John M
Publikováno v:
Carroll, John M. (2002). Activity Awareness in Computer-supported Collaborations. Proceedings of the Cognitive Science Society, 24(24). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/03281008
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::881f610690abecc2f2199250255fe10e
http://www.escholarship.org/uc/item/03281008
http://www.escholarship.org/uc/item/03281008
Autor:
Rosemary Luckin
This paper discusses the development of a documentation technique for collaborative interactions. We describe the original version of the technique as used for a single learner collaborating with a software based learning partner; the second generati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5d6001c680fe5bcb04d6b3ce6a3310b8
http://sro.sussex.ac.uk/id/eprint/1366/1/LuckinCE.pdf
http://sro.sussex.ac.uk/id/eprint/1366/1/LuckinCE.pdf