Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"computer-assisted collaborative learning"'
Publikováno v:
Journal of Information, Communication and Ethics in Society, 2018, Vol. 16, Issue 4, pp. 413-426.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JICES-03-2018-0021
Autor:
Cirila Peklaj
Publikováno v:
Psihološka Obzorja, Vol 15, Iss 3, Pp 37-50 (2007)
A learning situation can be structured in different ways, as an individual, competitive, or cooperative activity. Each of these structures can be used for different purposes and can lead to different learning outcomes. This paper focuses on cooperati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f4543294cc9410fb7b0704ea25df70d
Publikováno v:
Repositorio Universidad Técnica Particular de Loja
Universidad Técnica Particular de Loja
instacron:UTPL
TEEM
Universidad Técnica Particular de Loja
instacron:UTPL
TEEM
This study addresses the way in which personal social networks could facilitate the collaborative construction of knowledge considering the potential o Collaborative Computer Assisted Learning (CSCL) as a resource. The state of the art of social netw
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b17367c1b285ed7dbd1e82f0b27a276e
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/18681
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/18681
Publikováno v:
International Journal of Online Engineering (iJOE), Vol 4, Iss 1, Pp 19-25 (2008)
International Journal of Online Engineering
International Journal of Online Engineering, International Association of Online Engineering, 2008, 4 (1), http://www.online-journals.org/index.php/i-joe/article/view/480/391
HAL
International Journal of Online Engineering
International Journal of Online Engineering, International Association of Online Engineering, 2008, 4 (1), http://www.online-journals.org/index.php/i-joe/article/view/480/391
HAL
9 pages. Litterature review made fall 2007 on exisiting Remote Laboratories approaches and technologies.; International audience; In this paper, we provide a literature review of modern remote laboratories. According to this state-of-theart, we expla
Autor:
Peklaj, Cirila
Publikováno v:
Psihološka Obzorja, Vol 15, Iss 3, Pp 37-50 (2007)
Psihološka obzorja (Ljubljana)
Psihološka obzorja (Ljubljana)
A learning situation can be structured in different ways, as an individual competitive, or cooperative activity. Each of these structures can be used for different purposes and can lead to different learning outcomes. This paper focuses on cooperatvi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palomo Duarte, Manuel, Medina Bulo, Inmaculada, Rodríguez Posada, Emilio José, Palomo Lozano, Francisco
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
En este artículo se presenta WikiHaskell, un proyecto basado en tecnologías wiki que se ha desarrollado en la titulación de Ingeniero en Informática de la Universidad de Cádiz. WikiHaskell es un wiki en el que los alumnos, organizados en grupos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5e646451217c198d881ac80b5ddb4fd4
Autor:
Emilio José Rodríguez Posada, Inmaculada Medina Bulo, Francisco Palomo Lozano, Manuel Palomo Duarte
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
En este artículo se presenta WikiHaskell, un proyecto basado en tecnologías wiki que se ha desarrollado en la titulación de Ingeniero en Informática de la Universidad de Cádiz. WikiHaskell es un wiki en el que los alumnos, organizados en grupos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cd3f40b80a1b8e5db0d2f9860aeddc4a
http://hdl.handle.net/10609/12322
http://hdl.handle.net/10609/12322
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.