Zobrazeno 1 - 10
of 332
pro vyhledávání: '"computer-assisted collaborative learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Wireless Personal Communications. 127:2443-2460
Computer-assisted Collaborative Learning (CCL) is a good teaching technique to enhance students' learning and intellectual performance consistency. Several studies have been undertaken to recognize variables that affect student intellectual ability.
Autor:
Emeliza T. Estimo
Publikováno v:
JPAIR, Vol 7, Iss 1, Pp 56-75 (2012)
For the continuing search for effective teaching methodology in Maritime English Instruction, this paper examines the effect of the Computer-Assisted Collaborative Learning (CACL) Method on the academic performance of maritime students in terms of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4a35f62838048f78cf25b633e1f8f51
Autor:
Clarke, Thomas
Publikováno v:
Education + Training, 2009, Vol. 51, Issue 5/6.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pei-qi Li
Publikováno v:
DEStech Transactions on Social Science, Education and Human Science.
Does computer helps learners improve their cognition? If yes, then what are the theories support such improvement? The different computer-assisted system will be used in the different purpose and needs of the education. Besides discussing the theorie
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gisli Thorsteinsson, Tom Page
Publikováno v:
i-manager's Journal on School Educational Technology. 7:22-30
Autor:
Gerry Stahl
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning. 21:79-90
Recent research on instructional technology has focused increasingly on the potential of computer support to promote collaborative learning. Socio-cultural theories have been imported from cognate fields to suggest that cognition and learning take pl