Zobrazeno 1 - 10
of 263
pro vyhledávání: '"computer assisted assessment"'
Publikováno v:
Multimodal Technologies and Interaction, Vol 8, Iss 1, p 3 (2024)
Early detection is crucial for addressing attention deficits commonly associated with Traumatic brain injury (TBI), informing effective rehabilitation planning and intervention. While traditional neuropsychological assessments have been conventionall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8c5a2a5689343e3b43f518ee4f5aca1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 31, Pp 1-00 (2023)
Many examinations with thousands of participating students are organized worldwide every year. Usually, this large number of students sit the exams simultaneously and answer almost the same set of questions. This method of learning assessment require
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/627eeba8af99481599f52ae953984d8b
Autor:
Cubric, Marija, Tosic, Milorad
Publikováno v:
Interactive Technology and Smart Education, 2020, Vol. 17, Issue 2, pp. 109-131.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITSE-05-2019-0023
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Abstract Background Learning analytics aims to improve learning outcomes through the systematic measurement and analysis of learning-related data. However, which parameters have the highest predictive power for academic performance remains to be eluc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e9d2491e4f64e61b3d2ffb80e19fc82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trendak, Olga
Publikováno v:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature. 43(4):49-61
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=990067
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quality of Life Research, 1998 Jan 01. 7(1), 33-38.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4035270