Zobrazeno 1 - 10
of 5 706
pro vyhledávání: '"computer aided education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DAVIDESCU, ELENA
Publikováno v:
Studiul Artelor şi Culturologie: Istorie, Teorie, Practică, Vol 41, Iss 4(41), Pp 267-272 (2022)
The computer has entered our lives strongly, becoming something common and necessary. It represents the technology that substantially changes our learning model, but also the intellectual work techniques of today’s students. If today we still acqui
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a17cab3675c2457aa37b7ea3fc3417bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davidescu, Elena
Publikováno v:
Studiul artelor și culturologie: istorie, teorie, practică / Study of Arts and Culturology: History, Theory, Practice. (4(41)):267-272
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1032730
Autor:
Yifan Fan1 fyf880911@163.com, Peixi Deng2 topkiller@163.com
Publikováno v:
Computer-Aided Design & Applications. 2022 Special Issue, Vol. 19, p24-35. 12p.
Autor:
Fidan, Yahya1 yfidan@ticaret.edu.tr, Yıldıran, Canan2 cananyildiran@karabuk.edu.tr, Tırnakçı, Bilal3 btirnakci@meb.gov.tr, Parlar, Hanifi hparlar@ticaret.edu.tr
Publikováno v:
Journal of History, Culture & Art Research / Tarih Kültür ve Sanat Arastirmalari Dergisi. Jun2016, Vol. 5 Issue 2, p104-132. 29p.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 20 February 2015 176:87-94