Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"computational communication"'
Autor:
Philipp Knöpfle, Tim Schatto-Eckrodt
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 12, Iss 0 (2024)
Replication studies in computational communication science (CCS) play a vital role in upholding research validity, ensuring reliability, and promoting transparency. However, conducting such studies in CCS often proves challenging due to the data envi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8c0f3a636674adbbd41e6b68efc2730
Publikováno v:
Online Media and Global Communication, Vol 2, Iss 1, Pp 122-143 (2023)
Possibilities of applying automated content analysis in journalism studies include, for example, machine learning to identify topics in journalistic coverage or measuring news diffusion via automated approaches. But how have computational methods bee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1e4d9a1a37240f0add85176e3dc7f88
Publikováno v:
Politics and Governance, Vol 10, Iss 4, Pp 336-348 (2022)
The spread of deceiving content on social media platforms is a growing concern amongst scholars, policymakers, and the public at large. We examine the extent to which influential users (i.e., “deceitful opinion leaders”) on Twitter engage in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3a9673bddc54cbcb274cfe212951a3f
Publikováno v:
Dianxin kexue, Vol 38, Pp 36-46 (2022)
To solve the problem of how to trace the information content dissemination and evolution process on the Internet, an information DNA-based method of information dissemination and evolution on Internet was proposed.Firstly, semantic extraction of Inte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3f62c5ba4cd4f7da6bb3345cbdf4dca
Publikováno v:
Dianxin kexue, Vol 38, Pp 90-100 (2022)
A method of how to calculate the influence of information dissemination based on the maximum entropy theory was presented, which aimed at evaluating the impacts of the information dissemination in the open internet environment.Firstly, the influentia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eacba2f4adcc4c0fbb3a13f1f055a6ae
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 13, Pp 1027-1045 (2020)
Qianqian Li,1 Tinggui Chen,2 Jianjun Yang,3 Guodong Cong4 1School of Management and E-Business, Zhejiang Gongshang University, Hangzhou 310018, People’s Republic of China; 2School of Statistics and Mathematics, Zhejiang Gongshang University, Hangzh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83c6258681944e65846e6dcdb016cc6f
Publikováno v:
Politics and Governance, 10, 4, 336-348, Negative Politics: Leader Personality, Negative Campaigning, and the Oppositional Dynamics of Contemporary Politics
The spread of deceiving content on social media platforms is a growing concern amongst scholars, policymakers, and the public at large. We examine the extent to which influential users (i.e., “deceitful opinion leaders”) on Twitter engage in the
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88342
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.